Elektronikus ügyintézés

Elektronikus önkormányzati ügyintézés (ASP-rendszer)

ASP Önkormányzati Hivatali Portál

Az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő települések az Önkormányzati Hivatali Portálon (továbbiakban: OHP) keresztül biztosítják ügyfeleik számára az elektronikus ügyintézéshez szükséges szolgáltatásokat.

Az ügyfelek a Központi Ügyfél-regisztrációs Nyilvántartáshoz kapcsolódó (KÜNY, régi nevén ügyfélkapus) tárhelyet használhatják az elektronikus ügyintézésre, kapcsolattartásra.

Az ASP központ ügyféloldali szolgáltatásai az OHP portálon keresztül vehetők igénybe. Az ügyfélnek először ki kell választania Újszentiván Község Önkormányzatát, ezután veheti igénybe az ASP szakrendszerek kínálta ügyintézési lehetőségeket.

 

Az OHP elérhető az alábbi címek bármelyikén:

Az OHP bárki számára elérhető, egyes funkciók szabadon használhatók, más funkciók azonban bejelentkezéshez kötöttek.

Bejelentkezés nélkül igénybe vehető funkciók:

  • Önkormányzat-keresés
  • Űrlapok online kitöltése beküldés nélkül

Bejelentkezéshez kötött (online) funkciók:

  • Elektronikus űrlap beküldése
  • Mentett űrlapok elérése és megnyitása
  • Ügykövetés
  • Adóegyenleg lekérdezés
  • Saját önkormányzatok listája
  • Adóegyenleg lekérdezés: Azonosítás után a felhasználó lekérdezheti az adott településen belül saját adóegyenlegét, vagy az általa képviselt természetes vagy jogi személy adózók egyenlegét.

Ügykövetés: A bejelentkezett felhasználók lekérdezhetik az általuk az ASP Önkormányzati Hivatali Portálon indított helyi önkormányzati ügyek státuszát.

Ügyindítás: (adóbevallás, adatbejelentés, kérelem benyújtás stb) Elektronikus űrlap kitöltésével és beküldésével ügyet indíthat a kiválasztott település önkormányzatánál. Az ügyindítás bejelentkezéshez kötött szolgáltatás. Az űrlap elektronikus beküldése elektronikus azonosítást követően lehetséges!

Azon ügyekben, amelyekre az OHP nem rendszeresített űrlapot, az e-Papír szolgáltatás segítségével indítható elektronikusan ügyintézés, tehát amennyiben az Ön által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be (www.epapir.gov.hu).

Elektronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató

Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.

Az e-onkormanyzat.gov.hu oldalra kattintva az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, kommunális adó, telekadó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.

Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS tartalmára nincs ráhatásunk. Az SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.

Dr. Váczi Borbála

jegyző

Újszentiván

Felhasználási feltételek

©2024 ÚJSZENTIVÁN, designed by Urban Media

Polgármesteri Hivatal

6754 Újszentiván, Fő utca 7.

Telefon: + 36 62 277 021

Mobil: + 36 20 772 3557 vagy + 36 20 772 3558

E-mail: polgarmesterihivatal@ujszentivan.hu

KARRIER

ÜGYFÉLFOGADÁSI IDŐ

Hétfő
7:30 - 16:00
Kedd
nincs ügyfélfogadás
Szerda
7:30 - 17:00
Csütörtök
nincs ügyfélfogadás
Péntek
7:30 - 12:30
Loading...
Megszakítás